Morţii Măsii

Posted: Iunie 1, 2011 in Funny shit
Etichete:

Corect se scrie „morţii mă-sii”, sau „morţii mă-tii”, după caz… în traducere liberă înseamnă morţii mamei lui, şi vine de la „futu-i morţii mă-sii” care alături de „băga-mi-aş pula” este cea mai folosită înjurătură, cel puţin din Iaşi.

Exemple:
*Când înjuri un om rău, îi spui: „futus morţii mătii de muist, băgamiaşi pula în măta aia proastă”
*La fotbal când echipa ta preferată ratează: „futui morţii măsii de ratare”
*Când scapi ceva pe jos:  „morţii măsii”
*Iar când alergi după tramvai, şi se închid uşiile tocmai când mai aveai un pic să intri, atunci se combină foarte uşor cele mai comune înjurături folosite în România: „băgamiaşi pula în măta de tramvai muist, futus morţii mătii astăzi şi mâine… şi poimâine”
Bine că nu merg cu mijloacele de transport in comun, băga-mi-aş pula.

Lasă un răspuns

