Eu

Posted: Februarie 17, 2011 in O lume ciudata

atei

Eu … sunt un ateu convins, desi majoritatea populatiei planetei crede intr`un dumnezeu (cu d mic), eu nu cred si nici n-o sa cred vre-odata in asa ceva. Cred doar in binele si in raul din oameni si sunt sigur ca termenul de „dumnezeu” este inteles total gresit. Mai mult decat atat Religia este cea mai mare escrocherie permisa, de cand exista ea si pana in zilele nostre, daaar cred ca intr-un viitor poate nu prea apropiat, v-a disparea. Nu neg faptul ca este oarecum benefica, dar in cea mai mare parte nu este decat o alta metoda extraordinar de buna de a face bani, bani multi. Cred ca sunt multi care incep sa deschida ochii.

Cu toate astea am citit la un moment dat biblia(cu b mic) si pot sa spun ca intr-o oarecare masura chiar mi-a placut, dar nu o pot lua decat ca pe o poveste. Cand lumea afla ca sunt ateu, face niste ochi mari si se uita la mine de parca as fi vre-un criminal, si se mira : „CUM SA NU CREZI ?” (ultima experienta de genul aceasta a fost nu demult) … nu e deranjant, dar mi se par total absurd si tot-odata penibil. Nu-mi place sa „pedalez” in aceeasi directie cu turma, nu doar pentru ca vreau sa fiu altfel, ci pur si simplu pentru ca am convingerile mele. Acu’ probabil ca multi or sa zica: „Vezi tu domle’ cine stie ce-ai patit in viata si crezi tu ca ‘mnezeu nu exista”, am avut parte si de discutii de genul, dar nu … n-am patit nimic, sunt chiar foarte fericit cu viata pe care o am … si ca sa vezi, tot om sunt, nu sunt vre-un anticrist (cred xD).

Sa fim seriosi, fac diferenta dintre bine si rau mai bine decat multe persoane, unele care sunt deja trecute de varsta a 3-a si se presupune ca ar trebui sa stie „CHESTII”, persoane care ar trebui sa dea sfaturi (bune), persoane care ar trebui sa fie acolo sus, probabil pe un piedestal, persoane care au trecut prin viata si care au avut CEVA de invatat. CEVA-ul ala lipseste uneori la persoane de la care te astepti cel mai putin. Dar cine sunt eu sa judec … dumnezeu ii vede pe toti, si nu bate cu parul.

Mint … eu chiar cred in dumnezeu. Dumnezeu este exact ceea ce imi doresc, dumnezeu reprezinta de fapt dorintele si visele mele. Asta e dumnezeul meu si asta ar trebui sa fie dumnezeul tuturor, si trebuie sa lupti pentru el (adica pentru tine). Nu am sa ma apuc sa insir ce vreau si ce-mi doresc, ca nu intereseaza pe absolut nimeni.  Teoretic, dumnezeu inseamna fiecare persoana in parte, si sincer sa fiu nu prea imi place ce mai vad, cam totul e putred.

Nu cauta in religie ceea ce n-ai sa gasesti niciodata !

Mai este o vorba: „Daca vrei un Rolls Royce, te duci in Anglia sau unde se fabrica. Vrei sampanie, te duci in Franta. Daca ai nevoie de bani, cauta un evreu. Dar daca vrei ticalosie si mizerie ingropate sub o piatra, sau vre-un secret de care sa nu stie nimeni, exista doar un singur loc”. Cam asta e lumea in care traim, aici e rahatul pierdut si gasit. Traiesc intr-o lume imorala, dar niciodata nu am sa ma las atins de ea !

Si … ma bucur de soare azi, pentru ca maine e prevazuta furtuna.

Ma poate contrazice cineva ?

Comentarii
  1. magaster spune:

    religia/credinta si biserica sunt 2 lucruri total diferite.

Lasă un răspuns

