Evolutie, am cateva intrebari importante!

Posted: Noiembrie 16, 2010 in Curiozitati
Etichete:, ,

evolutia

Draga Evolutie,

Stiu ca am trecut prin multe impreuna, de la noroi la maimute, la canadieni si apoi la om, dar eu inca mai am cateva nemultumiri pe care as vrea sa le solutionam impreuna.

1. In primul rand, daca tot trebuie sa le scoatem, de ce dracu’ ne-ai dat masele de minte? ADN-ul nostru nu ar fi trebuit sa evolueze intr-atat incat sa nu mai avem nevoie de ele ?

2. 70% din lume este acoperita cu apa. Saptezeci la suta! Deci, de ce dracu’ nu putem respira in ea ? Au trecut peste patru miliarde de ani si nu am gasit niste „bani in buget” pentru branhii ?

3. De ce sunt testiculele, epicentrul nervilor unei potentiale dureri, atarnand intre picioarele mele ca un sac de box? Nu ca as avea nevoie vre-odata sa stau jos sau ceva de genul, sa stau cu picioarele incrucisate, sa fac o plimbare cu bicicleta, sau sa ma angajez in orice activitate care implica regiunea de mijloc a corpului meu.

Organele reproductive feminine sunt frumos ascunse, dar bilele mele sunt foarte convenabil suspendate, exact la inaltimea unui genunchi ridicat. Intotdeauna am stiut ca esti o feminista.

4. De ce mainile mele au asa de multe linii pe ele ? Nu e asa de important, doar ma intrebam.

5. De ce ne-ai facut ochii al dracului de fragili ? As putea sa fac o plimbare prin padure, si sa ma agate o crenguta ratacita si BAM! Sunt pe jumatate orb. Cum se face ca sfarcurile mele pot „incasa” mai mult decat ochii? Si oricum, de ce dracu’ am sfarcuri ?

6. Un prieten de-al meu a calcat gresit pe o ghinda anul trecut si si-a sucit glezna. Trebuie sa mai lucrezi la asta…

7. Sa fim cinstiti:  Daca am avea inca un deget care sa iasa pe cealalta parte a mainii, am putea sa facem niste chestii… deocheate. Gandeste-te la asta !

8. De ce genunchii se uzeaza pe la 40 de ani, atunci cand, evident, ne-ai modelat sa duram mai mult decat atat? E ca si cum ai umple jumatate de ulcior cu lapte proastat, si cealalta jumatate cu lapte care expira maine. Judecand dupa nemultumirile mele anterioare, nu esti entitatea cea mai rationala. Asadar, esti o femeie.

Mareste pasul, evolutie.

Dezamagit,

Gabi

Comentarii

Lasă un răspuns

