vindictus

Un singur cuvant:  Superb

Mi-a fost recomandat de un prieten, si sincer sa fiu , mare mi-a fost mirarea sa gasesc un MMORPG chiar bun. Din pacate nu se poate juca din Romania momentan, decat cu mici „schimbari” (proxy), jocul fiind disponibil si in Europa cel mai probabil de luna viitoare(Decembrie).

Nu am mare experienta in jocuri de genul, dar am jucat Lineage o perioada, si dupa nu am jucat nimic de genul… decat Cabal Online, un joc interesant dar la un moment dat cam plictisitor.

Partea proasta la Vindictus (sau mai bine zis ce nu prea-mi place mie),  este ca e un MMO bazat numai pe instante, ceea ce am vazut si la Cabal, dar cu o grafica extraordinara cu engine de Source, care permite jucatorilor sa interactioneze cu mediul inconjurator. Vindictus este un hack’n’slash, original fiind cunoscut sub numele de Mabinogi Heroes. Se vede ca s-a lucrat mult la el, are dialoguri foarte bine traduse, o interfata curata si cinematice superbe.

Concluzia ? Nu este o chinezarie ca toate celelalte.

Eroi:

Lann – Quick offensive character who wields dual swords.

Fiona – Defensive character who can block with her shield and perform powerful counter attacks.

Evie – A female mage who has access to a variety of offensive and supportive spells.

Karok – A giant who can swing large objects to crush opponents.

Kai – An archer who is in tune with nature.

Din pacate momentan, numai primele 3 caractere sunt disponibile.

Haideti sa vedem un trailer cu povestea jocului, dar si un trailer cu prezentarea acestuia:

Lasă un răspuns

