Probabil cea mai des intrebare pe care am intalnit-o este : „Gabi, sunt un tip cam timid si cam ciudat, dar in general sunt un tip de treaba, dar NU STIU DELOC sa agat gagici. Cum trebuie sa vorbesc cu ele ?”. O intrebare foarte tare, si sunt sigur ca ati venit exact unde trebuie. Nu vreau sa-mi expun propriile organe genitale, sau ceva de genul, dar sunt un fel de expert cand sunt pus in situatia in care trebuie sa vorbesc cu o femeie.

In ciuda superioritatii mele comunicative considerabile, nu sunt prea dispus sa impartasesc secretele mele cu lumea, vis-a-vis de cum sa vrajesti o femeie. Metodele mele sunt metodele mele si functioneaza pentru ca sunt speciale, si pentru ca pur si simplu imi stau in caracter, dar si pentru ca am o multime de bani. Dar nu vreau sa las intrebarile cititorilor fara un raspuns. Asa ca am decis sa „deschid” internetul, in ideea ca destul googling ar trebuie sa dea un rezultat acceptabil. Pentru ca nu conteaza cat de bizare sau fara nici un sens sunt nevoile tale, poti gasi orice pe internet. Orice . Chiar ORICE .

Asa ca, uite ce m-a invatat internetul despre: Cum sa vorbesti cu o femeie .

Observatii preliminare

Alergi dupa ceva de genul …

M-am consultat cu o gramada de ghiduri online despre „Cum sa” in misiunea mea de cunoastere, si in timp ce multe dintre aceste ghiduri variau la anumite capitole,  punctul de vedere asupra caruia toate site-urile erau de acord, este ca: Femeile nu sunt ca barbatii, sau, mai bine zis, nu sunt ca alte fiinte pe care le-ai intalnit pana acum. Trebuie sa inveti un mod foarte special de a vorbi si de a te comporta cu o femeie, este un intreg proces. Nu le trada cum ai vrea tu sa fii tratat, pentru ca femeile sunt mitice, sunt anomalii biologice misterioase.

Barbatii simt anxietate in preajma femeilor, pentru ca sunt atat de ciudate si de straine, incat Cronicile Seductie ne asigura ca este complet normal . E dreptul tau sa fii speriat.

De asemenea Cronicile Seductie, ne aduce aminte ca nu toate femeile vor fi interesate sa se aventureze intr-o conversatie cu tine, din varii motive.

Femeile sunt adesea preocupate de altceva, au o stare de spirit nesociala, sunt bete, sau doar sunt rele. Asta n-ar trebui sa te impiedice sa cauti femei frumoase cu care ai putea sa vorbesti.

Nu ai ce sa faci in privinta asta, asa decurge viata.

Concluzie : Daca o femeie refuza sa vorbeasca cu tine, este din cauza faptului ca Femeia este nestatornica, o bestie imprevizibila si chiar nu are legatura cu tine, probabil doar se afla intr-una din cele 4 stari.
Daca faci o femeie sa fie interesata de tine (bravo!), fii sigur ca o distrezi tot timpul. Uite aici un reportaj de la Bullz-eye care-ti spune ca o femeie poate fi distrasa, si te poate parasi pentru un alt barbat imediat, daca „nu-i maresti constant atractia fata de tine”.

Concluzie : Femeile sunt ca jocurile video care cresc in dificultate cu timpul si sunt incapabile sa duca o conversatie.

Vorbitul cu femeile

Asadar te-ai apropiat de tinta, si acum trebuie sa-i spui ceva. Ne uitam in Cronicile Seductie pentru un sfat :

planifica-ti conversatia dinainte… daca esti plictisitor, o femeie te va arunca repede, sau probabil se va pierde in trafic.

Concluzie : Conversatiile nu sunt despre ce dai/ce primesti . Conversatiile sunt campuri minate. Nu ai vrea sa te duci pe un camp minat cu scula in mana si fara harta, nu ? Intra in conversatie cu o strategie clara si urmeaz-o indiferent de ce se intampla (de asemenea, nu sta cu scula in mana). Uneori ajuta sa-ti faci faci o harta in care sa urmezi calea unei conversatii ideale (in negru) si sa izolezi anumite zone cu probleme (in rosu) pe care stii ca vrei sa le eviti.

Bonus: Intamplator, in timp ce dadeam un search rapid pe Google despre „Cum sa vorbesti cu femeile” , am ajuns la pagini dupa pagini de ghiduri despre cum sa vrajesti femei pentru a face sex cu tine. Un search similar despre „Cum sa vorbesti cu barbatii” duce la rezultate centrate asupra modului in care sa vorbesti cu barbatii, intr-un fel in care chiar ii face sa te asculte. Dupa cum se vede este un rezultat de top in motorul de cautare, pentru ca este atat de multa lume disperata sa acapareze atentia unui barbat.

Nu stiu daca are vre-o relevanta in vre-un fel, dar e interesant, nuh ?

Subiecte de conversatie.

Despre ce sa vorbesti (muzica, filme, politica), poate fi la fel de important ca si „Cum vorbesti ?”.
Barbatul modern foloseste tehnica „conversatiei din propria perspectiva”, unde in loc sa pui intrebari, pur si simplu spui intamplari legate de persoana ta.

De exemplu, in loc s-o intrebi: "Iti place plaja ?" mai intai ar trebui sa vorbesti din perspectiva ta: " Imi place plaja... chiar am reusit sa ajung acolo de 2 ori in vara asta cu niste prieteni... am mancat prea multa inghetata ultima data cand am fost ! Tu ce-ai facut vara asta ? Ai fost la plaja? "

Concluzie: Sa vorbesti despre tine in continuu? Sa te prefaci ca daca „iubesti” ceva, o faci numai de 2 ori? Ai mancat prea multa inghetata? Nu stiu ce sa spun, mi se pare o prostie

Tehnica Increzut si Amuzant

E o lege a naturii, aceea ca poti face o femeie sa rada si sa ai parte de sex cu o regularitate alarmanta. Un cap plin de par, o igiena buna, picioare functionale; nimic din toate acestea nu conteaza daca esti destul de amuzant. Si ca sa dau un exemplu, lui Bill Murray ar putea sa-i creasca covrigi pe fata, si tot n-ar dormi singur  nici o noapte, daca n-ar vrea.

Fiecare site a ajuns la ideea evidenta ca umorul si increderea sunt importante. Totodata mi se pare ciudat sa folosesc cuvintele „Increzut si Amuzant”. Prima data cand am citit, nu mi se pareau chiar ciudate, pentru ca sunt doua adjective folositoare.

Increzut si amuzant

De unde ? Din revista „Suav”. Si de mai unde? Din imaginatia unei persoane care nu a cunoscut vre-odata o femei !

 

 

 

Lasă un răspuns

